Soms zijn er dagen dat het donker blijft... Ik poog de zon uit te wolken te kijken. Mijn ogen schijnen echter niet voor hem.
Populaire posts van deze blog
Janken en een bos
Mag ik een heel klein beetje erg in jou huilen vandaag? Je zal niet vragen waarom en ik zal niet weten waarom, slechts dat het moet. Je troost me niet door jouw woorden, je troost mij niet door een omhelzing, maar slechts door mij te laten zijn. Ik kan in jou zijn terwijl jij bent. En wij zijn samen. Ik huil alsof de wereld verscheurd wordt en jij huilt op mij alsof de wereld verloren is in traagheid en jij druppels slechts één voor één kan laten rollen van jouw bladeren om mij langzaam nat te maken. Wij wenen samen. Nog steeds omdat het moet.
Reacties
Een reactie posten